Бiологiя
https://fs01.vseosvita.ua/0100fgyt-608e/003.jpg ВІТАЮ ВАС, ШАНОВНІ ДЕСЯТИКЛАСНИКИ!
27.05.2020.
Продовжуємо працювати!!! Чекаю проекту!!!
Шановні
учні 10 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться
подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім
здоров' я і терпіння! Ми виконали програму, у кого все здано-
виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані
завдання- чекаю до 29.05.
За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було
скарг, бо час ще є!!!
22.05.2020.
Тема: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
Шановні
учні 10 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться
подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім
здоров' я і терпіння! Ми виконали програму, у кого все здано-
виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані
завдання- чекаю до 29.05.
За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було
скарг, бо час ще є!!!
(На листку А4 пишемо проект, тему, хто виконав, учень такого- то класу, школи, фантазуємо над проектом, тема гарна, в житті знадобиться!!! Бажаю успіху!!!)
Тема: Регуляція ембріонального розвитку. Явище ембріональної індукції.
Репродуктивна медицина.
15.05.2020.
Тема: Етапи ембріонального розвитку людини.
Прочитайте п. 50, продивіться слайди, випишіть на стор.77: онтогенез, ембріональний , постембріональний період, запліднення, дроблення, бластула, гаструла, гістогенез, органогенез.Виконати завд.1 ( ст.76).( поки відсилати не треба, поступово виконаємо, потім будем сторінки певні відсилати).
13.05.2020.
Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
08.05.2020.
Контрольна робота:" Репродукція та розвиток"
06.05.2020
Тема: Способи розмноження клітин еукаріотів.
Порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Онкологічні захворювання.
Шановні
діти! Ви отрималти оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так!
Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні
дні! Працюємо за розкладом! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань
уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то ТЕСТИ будете
відсилати до 1 червня!хто не відсилав роботу в зошиті, відсилаємо, хто здавав на перевірку-не треба, у мене всі і все відмічено!
29.04.2020
Тема: Стовбурові клітини. Сучасні досягнення генеративної медицини та трансплантології.
24.04.2020
Тема: Процеси регенерації у різних груп організмів
17.04.2020
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com
27.05.2020.
Продовжуємо працювати!!! Чекаю проекту!!!
Шановні
учні 10 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться
подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім
здоров' я і терпіння! Ми виконали програму, у кого все здано-
виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані
завдання- чекаю до 29.05.
За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було
скарг, бо час ще є!!!
Остання робота в цьому навчальному році:
Проект ( один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо).
Проект: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
Віртуальна екскурсія: Мальовниче Прикарпаття.
Тема: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
Шановні
учні 10 класу! Завершується наш незвичайний навчальний рік! Хочеться
подякувати більшості з вас за плідну дистанційну роботу і побажати всім
здоров' я і терпіння! Ми виконали програму, у кого все здано-
виставляємо оцінки за II семестр та річну, у кого ще є невиконані
завдання- чекаю до 29.05.
За невиконання буде знижена оцінка! Потім не бігайте і щоб не було
скарг, бо час ще є!!!
Остання робота в цьому навчальному році:
Проект ( один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо).
Проект: Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
(На листку А4 пишемо проект, тему, хто виконав, учень такого- то класу, школи, фантазуємо над проектом, тема гарна, в житті знадобиться!!! Бажаю успіху!!!)
18.05. виставляю оцінки "На урок"- репродукція і роботу в зошиті.
Тема: Регуляція ембріонального розвитку. Явище ембріональної індукції.Репродуктивна медицина.
Читаємо п.51, дивимось відео , записуємо що таке:
Ембріональна індукція---
Імплантація----
Плацента---
Плід---
Критичний період розвитку---
Репродуктивна медицина---
Контрацепція---Надсилаємо!!!( стор.76-77 заповнюємо)
15.05.2020.
Тема: Етапи ембріонального розвитку людини.
Прочитайте п. 50, продивіться слайди, випишіть на стор.77: онтогенез, ембріональний , постембріональний період, запліднення, дроблення, бластула, гаструла, гістогенез, органогенез.Виконати завд.1 ( ст.76).( поки відсилати не треба, поступово виконаємо, потім будем сторінки певні відсилати).
13.05.2020.
Шановні учні, доброго дня! Сьогодні (12.05.) поставила оцінки в таблицю за роботу в зошиті та тести "на урок".Ставлю один раз на тиждень. Роботи підписуйте нормально, хто це Неудачин??? Працюємо, ще одна буде тематична! Продовжуємо тему!
Тема: Репродукція і розвиток ( продовження) Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
Записуємо дату на стор. 74 ( зошита) , читаємо п.49 , проглядаємо слайди ( тему вивчали у 8 класі) , виконуємо завдання 1-4 на стор.74-75, відправляємо на перевірку.
Записуємо: кон югація, копуляція, гаметогенез, овогенез, партеногенез.
Записуємо: кон югація, копуляція, гаметогенез, овогенез, партеногенез.
08.05.2020.
Контрольна робота:" Репродукція та розвиток"
Виконати Тести "На Урок" ( одна спроба),
виконати до 13.05 до 18 годин
Код доступу 576586
використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua
відкривши посилання join.naurok.ua
06.05.2020
Тема: Способи розмноження клітин еукаріотів.
Порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Онкологічні захворювання.
Шановні учні, запишіть дату на стор. 68 70 , виконайте будь-які два завдання з запропонованих на стор. 68-71( які вам легші, чи більш зрозуміліші і виконайте) продивіться слайди, прочитайте п.46-48. Головне занотуйте. Надішліть до 07.05.
Я вам доставлю оцінки за вашу працю ( роботу в зошиті, тести і тематичну тим учням, у яких більшість робіт виконана! На жаль, зразу все виставляти не получається, бо не всі виконують вчасно і по розкладу) Шановні, прохання, тест "на урок" проходимо один раз, а то деякі учні " умудряються" пройти 2-3 рази, а потім мені відсилають, що у них 12б, буду ставити середню!!!
Моніторинг навчальних досягнень з біології
учнів 10 класу під час дистанційного навчання
№ п/п
|
Код
|
Контрольна роб.
|
Робота в зошит
|
Тест 1
|
Тест 2
|
Тест 3
|
|||||||
1.
|
Г9
|
9
|
8
|
11
|
|||||||||
2.
|
А1
|
9
|
9
|
10
|
10
|
||||||||
3.
|
В8
|
9
|
|||||||||||
4.
|
Б2
|
||||||||||||
5.
|
Б7
|
7
|
|||||||||||
6.
|
В3
|
9
|
|||||||||||
7.
|
А6
|
8
|
|||||||||||
8
|
Г4
|
8
|
|||||||||||
9.
|
Я5
|
8
|
8
|
8
|
9
|
11
|
|||||||
10.
|
Д5
|
6
|
8
|
8
|
11
|
||||||||
11.
|
Ю4
|
||||||||||||
12.
|
Ж6
|
9
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|||||||
13.
|
Щ3
|
||||||||||||
14.
|
З7
|
8
|
|||||||||||
15.
|
Ш2
|
10
|
10
|
9
|
11
|
||||||||
16.
|
К8
|
8
|
|||||||||||
17.
|
Ч1
|
9
|
9
|
10
|
11
|
||||||||
18.
|
Л9
|
6
|
7
|
8
|
9
|
||||||||
19.
|
Ц10
|
10
|
|||||||||||
20.
|
М10
|
6
|
7
|
8
|
9
|
||||||||
21.
|
Х9
|
6
|
7
|
7
|
10
|
||||||||
22.
|
Н1
|
||||||||||||
23.
|
Ф8
|
8
|
9
|
10
|
|||||||||
24.
|
О2
|
7
|
|||||||||||
25.
|
У7
|
9
|
9
|
||||||||||
26.
|
П3
|
8
|
10
|
||||||||||
27 .
|
Т6
|
6
|
8
|
10
|
|||||||||
28.
|
Р4
|
9
|
|||||||||||
29.
|
С5
|
11
|
11
|
11
|
11
|
||||||||
30.
|
29.04.2020
Тема: Стовбурові клітини. Сучасні досягнення генеративної медицини та трансплантології.
Записуємо дату на стор.66 (зошита) , дивимось відео, допоміжний матеріал до уроку, читаємо стор.164 і п. 45, записуємо на стор.67--стовбурові клітини---, види стовбурових клітин, трансплантація.
24.04.2020
Тема: Процеси регенерації у різних груп організмів
Прогляньте відео про регенерацію та трансплантацію.
Виконайте акуратно у зошиті вправи1, 2, 3, 4 та надішліть мені відповіді на ел. скриньку( повинен бути конспект у зошиті)
22.04.2020
ТЕМА: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСІВ РЕГЕНЕРАЦІЇ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ.
ЗАПИСУЄМО ДАТУ НА СТОР. 64 " РЕГЕНЕРАЦІЯ В ЛЮДИНИ"
ЧИТАЄМО П.43, 44, РОЗГЛЯДАЄМО ТАБЛИЦІ, ВИПИСУЄМО:
РЕГЕНЕРАЦІЯ--
ФІЗІОЛОГІЧНА РЕГЕНЕРАЦІЯ--
РЕПАРАТИВНА РЕГЕНЕРАЦІЯ--
ВИКОНУЄМО ЗАВДАННЯ 1, 2, 3, 4 (ЗОШИТ СТОР.64-65)
17.04.2020
ТЕМА: РЕПРОДУКЦІЯ ЯК МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ ІСНУВАННЯ ВИДІВ (ПРОДОВЖУЄМО ТЕМУ)
ЗАПИСУЄМО ДАТУ НА СТОР .64
ДИВИМОСЬ ВІДЕО ПО ТЕМІ, РОЗГЛЯДАЄМО ІЛЮСТРАЦІЇ ( ДОПОМОЖУТЬ ОПАНУВАТИ ТЕМУ)
ВИПИСУЄМО В ЗОШИТ: РОЗМНОЖЕННЯ, НЕСТАТЕВЕ ТА СТАТЕВЕ РОЗМНОЖЕННЯ, МНОЖИННИЙ ПОДІЛ, БРУНЬКУВАННЯ, РОЗМНОЖЕННЯ СПОРАМИ. ВЕГЕТАТИВНЕ РОЗМНОЖЕННЯ, БІОЛОГІЧНЕ РОЗМНОЖЕННЯ СПОРАМИ.
Д.З.ЧИТАЄМО П.42, ВИПИСУЄМО ГОЛОВНЕ!
ВИКОНУЄМО ТЕСТИ
ДИВИМОСЬ ВІДЕО ПО ТЕМІ, РОЗГЛЯДАЄМО ІЛЮСТРАЦІЇ ( ДОПОМОЖУТЬ ОПАНУВАТИ ТЕМУ)
ВИПИСУЄМО В ЗОШИТ: РОЗМНОЖЕННЯ, НЕСТАТЕВЕ ТА СТАТЕВЕ РОЗМНОЖЕННЯ, МНОЖИННИЙ ПОДІЛ, БРУНЬКУВАННЯ, РОЗМНОЖЕННЯ СПОРАМИ. ВЕГЕТАТИВНЕ РОЗМНОЖЕННЯ, БІОЛОГІЧНЕ РОЗМНОЖЕННЯ СПОРАМИ.
Д.З.ЧИТАЄМО П.42, ВИПИСУЄМО ГОЛОВНЕ!
ВИКОНУЄМО ТЕСТИ
Код доступу 615322
відкривши посилання join.naurok.ua
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить