Iсторiя Украiни

Код до нової кімнати Класрум "Історія України" у G Suite Education:




_______________________________________________________________________________

Код кімнати у Google Classroom: 7fiekbd

1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код 7fiekbd
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.


ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com
_________________________________________________________________________________

Алгоритм підготовки до ЗНО-2020 з історії
 (32 теми)

1) Прочитати вимоги до теми в програмі ТУТ. Випишіть дати, імена, поняття, назви візуальних джерел на флеш-картки, конспект-бомбу або шпору.
2) Прочитайте тему по посібнику Панчука ТУТ або Власова-Кульчицького.
3) Подивіться портрети підкреслених осіб ТУТ і короткі факти біографії у Панчука всіх названих у програмі осіб.

4) Перегляньте зображення візуальних джерел ТУТ або ТУТ, зверніть увагу на імена авторів, століття, стиль, місце розташування.
5) Оберіть платформу для підготовки: Ед-Ера ТУТ, Прометеус ТУТ, один з двох курсів Бі смарт (Едугет) ТУТ або ТУТ, Академія ТУТ або інші. Прогляньте відповідні лекції та відео, виконайте тест там же (якщо є).
6) Пройдіть тест відповідної теми в збірнику Воропаєвої ТУТ.
7) Пройдіть тренувальний онлайн-тест ТУТ (останній тест по картах).
Якщо, тільки починаете підготовку - кодного дня по темі  програми!
Інакше - працюйте у своєму темпі!

8) Пройдіть тести попередніх ЗНО онлайн на сайті Освіта ТУТ (31 тест).
В будь-який момент натисніть ЗАВЕРШИТИ ТЕСТ, і побачите правільні відповіді.
Проходьте кожного дня по тесту!

Якщо буде час, перегляньте фото і малюнки в підручниках Власова за 9-11 клас ТУТТУТТУТ _______________________________________________________________________________

Тренажер ЛРЦОЯО ТУТ   (ДУЖЕ РАДЖУ)
_______________________________________________________________________________
УРОК 07.09.2020

Повторення з теми "Друга світова війна"

1) Перегляньте презентацію ТУТ 
або модуль ЗНО "Україна у ІІ світовій війні" ТУТ
2) Перегляньте презентацію "Рух Опору" ТУТ
3) Перегляньте відео "Рух Опору" з модуля ЗНО  ТУТ
4) Заповніть тест-форму ТУТ


УРОКИ 25.05.2020

Історія України, 10 клас (2 уроки)
Тема уроку 1: "Звільнення України від нацистських військ"

1) Прочитайте параграф 39 підручника Гісема
2) Перегляньте відео


3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 2952875
Складний тест для бажаючих: код 7886022

Тема уроку 2: "Ціна війни. Культура в роки війни. Наш край в роки ІІ світової війни"

1) Прочитайте параграф 40 підручника Гісема
2) Перегляньте відео ТУТ і внизу

3) Перегляньте матеріал про наш край в роки ІІ світової війни ТУТ


УРОК 18.05.2020

Тема уроку: "Окупаційний режим. Течії руху опору в Україні"

1) Прочитайте параграфи 37-38 підручника Гісема
2) Перегляньте відео

3) Заповніть тест-форму 1 ТУТ
4) Перегляньте відео

5) Заповніть тест-форму 2 ТУТ


УРОК 04.05.2020

Розділ 6 "Україна в роки Другої світової війни"
Тема уроку 1: "Початок Другої світової війни"

1) Переглянути відео:

2) Прочитати параграф 33 підручника Гісема
3) Виписати поняття радянізації і дати: Пакту про ненапад, початку ІІ світової війни, нападу СРСР на Польщу, входження Західної України до складу УРСР (фото НЕ надсилати).
3) Заповнити тест-форму ТУТ

Тема уроку 2: "Початок німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941-1942 рр."

1) Перегляньте відео

2) Прочитайте параграф 35 підручника Гісема
3) Випишіть виділені дати і чотири зазначені нижче поняття:
Мобілізація - комплекс заходів, спрямованих на вічсіч ворогу.
Евакуація - вивезення матеріальних і людських ресурсів з території, яку може захопити ворог.
Тактика "випаленої землі" - знищення всього потенційно корисного ворогові, що не вдалося евакуювати.
Міста-герої: Київ (облога тривала 72 дні), Одеса (73 дні), Севастополь (250 днів).
- Якими були причини поразки Червоної Армії?
Виконайте тест ТУТ, код доступу 366676


УРОК 27.04.2020

Тема уроку: "Українські землі у складі Чехословаччини. Карпатська Україна. Карпатська Січ. Августін Волошин"

1) Телеурок 1 ТУТ
2) Телеурок 2 ТУТ
3) Параграф 31 підручника Гісема, випишіть виділені дати та імена.
- У чому значення діяльності Августіна Волошина?
- Чому Карпатська Україна не змогла відстояти свою незалежність?
4) Карта і фото

4) Виконайте тест ТУТ код доступу: 874559


УРОК 13.04.2020

Тема уроку 2: "Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія"

1) Телеурок сьогоді об 11:45 ТУТ
2) Параграф 29 підручника Гісема
Випишіть дати Хотинського і Татарбунарського повстання; лідерів та діяльність УНП в Румунії.
Порівняйте розвиток українських земель та політику правлячіх кіл Польщі і Румунії щодо українства: що спільного, що відмінного?


УРОК 13.04.2020

Розділ 5: "Західноукраїнські землі в міжвоєнний період"
Тема уроку 1: "Прововий статус українських земель у складі Польщі. Андрій Шептицький. Українські політичні організації. Євген Коновалець"

1) Телеурок 1
2) Телеурок 2
3) Випишіть поняття: ультраквістичні школи, осадництво, пацифікація.
Значення діяльності Андрія Шептицького та Євгена Коновальця.
Заповніть таблицю "Основні політичні сили в підконтрольних Польщі українських землях" (політичні сили, мета, методи боротьби).
* Чому український рух був представлений кількома партіями, а не однією загальнонаціональною?
4) Параграф 28 підручника Гісема


УРОК 06.04.2020

Узагальнення з теми: "Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні"

Прочитати параграф 27 Власова
Скласти таблицю "Розвиток культури України в 1920-1930-ті роки" (Галузь, діяч, досягнення)
Тест код доступу 841083
Лекція неп
Лекція радянська модернізація
Галузі в таблиці: освіта, наука (фах науковців в досягненнях), література (гуртки в досягнення), театр, музика, образотворче, кіно, скульптура, релігія.

Тема телеуроку: "Правовий статус Українських земель у складі Польщі"
Час початку об 11:45 ТУТ


УРОК 23.03.2020

Тема уроку: "Громадсько-політичне життя. Формування культу особи Сталіна. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Великий терор. Розстріляне відродження. Ліквідація УАПЦ. Конституція УРСР 1937 року"

1)Параграф 26 підручника Гісема
2)Відео:
Прихід до влади Сталіна
Масові репресії
Великий терор
Розстріляне відродження 
Розстріляне відродження (урок)
Україна у складі СРСР

3)Презентації:
Масові репресії+Конституція 1937
Розстріляне відродження
4)Фото діячів Розстріляного відродження:  1  2  3 
5)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join ,код доступу 418543
6)Виконайте до 3 квітня тест на повторення та узагальнення на платформі НА УРОК за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join ,код доступу 622686


УРОК 23.03.2020

Тема уроку: "Ідеологізація національно-культурного життя радянської України. Освіта. Наука. мистецькі спілки у 1920-1930-х роках. Митці Розстріляного відродження й апологети соцреалізму. Кінематограф. Олександр Довженко"

1)Параграф 26 підручника Гісема
2)Відео:
Культура непу (повторення)
Культура 30-х
Кінематограф 20-30-х 
Олександр Довженко
Микола Хвильовий



3)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join ,код доступу 219620

УРОК 16.03.2020


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога